Geoblog.pl    kchrobak28    Podróże    LOFOTY - NIEZIEMSKI RAJ ZA KOŁEM PODBIEGUNOWYM    Wspaniałe widoki i plaża Unstad
2017

Wspaniałe widoki i plaża Unstad

Norwegia, Unstad
Przejechano 1964 km

Kolejny dzień wita nas pełnią słońca. Przed nami najdłuższy, jak do tej pory dystans do przejechania. Z Sandvika Camping udajemy się w drogę powrotną do Moskenes, miejsca w którym tak naprawdę rozpoczęła się nasza przygoda z Lofotami.

Podczas podróży nasycamy się pięknem krajobrazów, które już niedługo pozostaną tylko wspomnieniem. Soczysta zieleń łąk, bezkresny błękit jezior oraz surowy charakter gór nadają Lofotom niepowtarzalnego charakteru. Zmieniające się przed oczami, jak w kalejdoskopie obrazy są prawdziwa ucztą dla naszych zmysłów.

Drogą lokalną za miejscowością Bostad, odbijamy jeszcze w prawo kierując się do plaży Unstad. Słynąca z kilkumetrowych fal jest idealnym miejscem do uprawiania surfingu. Po dotarciu na miejsce okazuje się najbardziej surową, z dotychczas przez nas widzianych na Lofotach. Pokryta wielkimi kamieniami, wydaje się być mało komfortowa....