Geoblog.pl    kchrobak28    Podróże    WIELKA NOSTALGIA I POWRÓT DO KRAINY FIORDÓW    Sande camping

Sande camping

Norwegia, Loen

Dzisiejszy dzień jest ostatnim dniem pobytu w Gryta Camping. W planach mamy wyjazd do położonego w odległości 22 km Sande Camping. Camping ten udało mi się namierzyć przypadkiem w Internecie. Z Gryta zmierzamy w kierunku Olden, następnie kierujemy się na Loen. Trasa wiodąca do Campingu jest bardzo wąska, jednopasmowa i do tego kręta.
Widoki, które ukazują się naszym oczom są wprost nierealne. Nawet strony internetowe nie oddały w pełni uroku tego miejsca. Pomimo wielu bajkowych krajobrazów, widzianych dotychczas w Norwegii, ten wydaje się najbardziej zdumiewający. Magiczny widok na jezioro Lovatnet, strzeliste strome zbocza gór oraz ramię lodowca zapierają dech w piersi. Tego widoku nie da opisać się słowami… Szkoda, że wcześniej nie udało nam się trafić do tego miejsca. Na pewno jeszcze kiedyś tu wrócimy…

BoRa
BoRa - 2015-12-13 16:35
Widoki boskie -nie dziwię się, że aż tyle zdjęć.
Muszę zapamiętać to miejsce, jeśli uda nam się jeszcze raz pojechać do Norwegii, to będę chciała tam dojechać - do Waszego raju :-)

zdjęcie z podskokiem super. Wysoko skaczesz brawo!

kchrobak28 - 2015-12-13 22:52
Ten camping jest wyjątkowy. Można wejść na oficjalną stronę Sande Camping Loen lub znaleźć ich na fb.

Podskok wyrażał pełnię szczęścia i radości związanej z pobytem w tym niezwykle magicznym miejscu.

BPE
BPE - 2015-12-14 20:08
ten kolor wody - cudowny ......