Geoblog.pl    kchrobak28    Podróże    NORWEGIA - BAJKOWY ŚWIAT TOLKIENA    Karlskrona - Malbork

Karlskrona - Malbork

Polska, Malbork

Wczesnym rankiem prom dobija do brzegu - jesteśmy już w kraju. Aż trudno uwierzyć, że to wszystko się już skończyło. Wracając "STAMTĄD" trudno odnaleźć się znowu w szarej rzeczywistości....
Wszystko, co przeżyliśmy i czego doświadczyliśmy było nieprawdopodobne. Przez chwilę odnieśliśmy wrażenie, jakby to było tylko snem. Ale była to tylko chwila zwątpienia....
Przemierzyliśmy 6500 km (blog wyliczał jedynie trasy bieżące pokonane każdego dnia, bez drogi powrotnej do miejsc noclegowych),poznaliśmy nowe miejsca na Ziemi....
Jedno jest pewne - Bajkowy Świat Tolkiena - istnieje naprawdę. Dzieli nas od niego niecałe 2 tyś km.... Jest niesamowity, niepowtarzalny, zjawiskowy....
Moja tęsknota za tym światem jest niewyobrażalna, bo Norwegia sama w sobie jest wyjątkowa. Trudno o niej, ot tak sobie zwyczajnie zapomnieć...
Więc marzę każdego dnia, wspominam to wszystko raz jeszcze i drugi. A na dodatek mam już kolejny plan i kolejne marzenie...

mikasz
mikasz - 2009-12-07 21:28
Super wyprawa, świetna relacja i piękne zdjęcia (choć wynika z nich, że byłaś tam sama). Myślę, że najwyższy czas też wybrać się na północ. Twoja opowieść bardzo motywuje. Pozdrawiamy!

mikasz - 2009-12-14 17:48
O, dodałaś kilka fotek! No tak, jednak nie byłaś tam sama:)

kchrobak28 - 2009-12-14 18:11
Tak, tak nowe fotki jako dowód pobytu w tych miejscach całej rodziny.

BoRa
BoRa - 2012-12-27 14:10
Swietnie opisana podróż po pięknej Norwegii. Szkoda, że nie trafiłam tu przed naszą wyprawą, ale tak jak piszesz, za tym miejscem się tęskni, więc może kiedyś jeszcze raz tam pojedziemy, a wtedy skorzystam z Twoich wskazówek.