Geoblog.pl    kchrobak28    Podróże    NORWEGIA - BAJKOWY ŚWIAT TOLKIENA    Malbork – Gdynia – Karlskrona

Malbork – Gdynia – Karlskrona

Polska, Malbork

Wczesnym rankiem wyruszamy z Malborka załadowanym po brzegi samochodem do Gdyni. Po dokonaniu wszelkich niezbędnych formalności, na terminalu pojawia się w końcu poranny prom Stena Baltica – największy i najbardziej komfortowy, kursujący pomiędzy Gdynią a Karlskroną. Podczas 10 godzinnego rejsu fantastyczna pogoda sprzyja opalaniu, a możliwość skorzystania z wielu atrakcji promu (sklep bezcłowy, plac zabaw dla dzieci, restauracje, bary, udział w zajęciach rozrywkowo – rekreacyjnych) dodają tylko uroku morskiej podróży tym wielkim statkiem.
Z pokładu słonecznego podziwiamy morze i wyłaniające się w oddali szwedzkie malownicze, szkierowe wyspy. Po pokonaniu 333 km drogi morskiej docieramy w końcu do Półwyspu Skandynawskiego, gdzie w Lyckeby pod Karlskroną mamy pierwszy nocleg.

turysta
turysta - 2009-11-26 16:56
ten blog to swietny blog, a wiem ze bedzie jeszcze lepszy, dobry bo przede wszyskim prawdziwy, autorka wie co mówi, a raczej pisze, wiem bo ją znam, sporo informacji, które na pewno przydadzą się turystom, tylko podziekować za włozony wysilek , no i oczywiscie ruszyć w trasę, ja bym chętnie pojechał, pozdrawiam autorkę !!!!