Geoblog.pl    kchrobak28    Podróże    ISLANDIA KRAINA OGNIA I LODU    Powrót
2017

Powrót

Polska, Gdańsk

Samolot ląduje na lotnisku w Gdańsku, jesteśmy już kraju. Dziękując organizatorowi „Apetyt na Świat” za wspólnie spędzony czas i moc atrakcji, jakie zapewniono nam przez ostatnie dni, rozchodzimy się w hali odlotów. Apetyt zgotował nam nie lada niespodziankę, wszystko było dokładnie zaplanowane i przewidziane. Cztery dni pobytu na wyspie, sprawiały wrażenie przynajmniej tygodniowego zwiedzania Krainy Lodu i Ognia. Liczyliśmy na intensywne zwiedzanie, spodziewaliśmy się nieziemskich krajobrazów, niezapomnianych przeżyć i dzięki „Apetytowi” nasze oczekiwania zostały spełnione w stu procentach. Do tego wszystkiego przyczyniła się jeszcze fantastyczna, jak na tę porę roku iście wiosenna pogoda. Na Islandii zabrakło jedynie „wisienki na torcie” – zorzy polarnej, na którą wbrew pozorom , nie tak łatwo jest trafić. No cóż, nie wszystko można mieć od razu. Wychodzi na to, że jest po co wrócić….

Islandia zachwyca do granic możliwości. W każdym wymiarze spełnia moje oczekiwania, względem wyboru kierunku zwiedzania świata, w którym żyjemy. Dzika, nieprzewidywalna, niekiedy groźna zaprasza do odkrywania coraz to nowych niespodzianek, ukrytych gdzieś w głębi wyspy….

Islandia to kolejne miejsce, które mnie urzekło. Ma w sobie coś co kocham, ten północny skandynawski „klimat”, którego nikt z moich znajomych nie może zrozumieć. Sama nie wiem, co mnie tak stale ciągnie na tę Północ, może to przeszłość, a może jednak przeznaczenie….

Jedno jest pewne, wrócę tu już niebawem. Ja zawsze dotrzymuję słowa, tym bardziej, że „Apetyt na Świat” ma już kolejne plany….

mikasz
mikasz - 2017-04-01 20:55
Super wyprawa, miło było powspominać. Jak na tak krótki pobyt to zobaczyliście naprawdę dużo, ale wrócić jeszcze raz trzeba będzie na pewno. Choćby tylko po to żeby poznać północno-zachodnie fiordy, na których już Ci się postawiła kropka :)
No cóż, wisienki też żałuję.

kchrobak28 - 2017-04-01 21:46
Zwróciłam uwagę na te kropkę, ale już nie poprawiałam. Wychodzi na to, że trzeba tam jechać następnym razem.
A Wy macie może w planach Islandię? Pozdrawiam

mikasz
mikasz - 2017-04-01 21:55
Pewnie, że mamy w planach powrót na Islandię. Ale ponieważ zrobiliśmy już pełną pętelkę dookoła wyspy to tym razem marzy nam się środek. A ponieważ nie ma tam żadnej infrastruktury, to chcielibyśmy przerzucić na wyspę nasz domek na kółkach. No, tylko to już większa operacja i chyba potrzebne będą ze trzy tygodnie wolnego...

kchrobak28 - 2017-04-01 22:16
W czerwcu , lipcu i sierpniu organizowany jest 15 dniowy wyjazd na Islandię 4x4, łącznie ze zwiedzaniem całego środka wyspy. Zobaczcie z ciekawości program na stronie "Apetyt na Świat".

Apetyt na Świat
Apetyt na Świat - 2017-04-04 21:15
Domek na kółkach musi mieć napęd 4x4 ;) bo wielokrotnie w Interiorze będziecie musieli przekraczać rzeki

Piotr z Apetyt na Świat
Piotr z Apetyt na Świat - 2017-04-04 21:16
Kasia - świetna relacja! Cieszę się, że wróciłaś zadowolona z naszego wyjazdu :)

kchrobak28 - 2017-04-04 21:57
Zadowolona to mało powiedziane, jestem zauroczona tą piękną wyspą. Wielkie dzięki "Apetyt na Świat".