Geoblog.pl    kchrobak28    Podróże    NORWEGIA PO RAZ PIĄTY- SPEŁNIONE MARZENIE    To już Norwegia!!!
2016

To już Norwegia!!!

Norwegia, Stavanger

Lot trwający 1 godzinę 20 minut upłynął bardzo szybko, o 7.20 samolot wylądował na lotnisku Sola. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, z tego jak sprawnie można się tu znaleźć i przemieścić. Norwegia wcale nie jest, aż tak daleko. Do tej pory pokonanie tego samego dystansu drogą morską i lądową zajmowało nam przynajmniej dwa i pół dnia.

Po odnalezieniu bagażu rejestrowanego całą czwórką udajemy się do wypożyczalni aut, znajdującej się na terenach przynależących do lotniska. Niestety okazuje się, że w sobotę czynna jest ona dopiero od godziny 9.00. "Szanowna Pani" pracująca w biurze, pojawia się dopiero 20 minut po godzinach pracy, po czym zaczyna przyjmować interesantów.
Jesteśmy na szczęście pierwsi w kolejce.
Za chwilę spotyka nas kolejna niespodzianka - zamiast zarezerwowanego wcześniej Hyundai i30 Estate, szefowa przekazuje chłopakom dokumentację na zupełnie inny pojazd, a mianowicie Toyotę Auris Hybrid. Od tej pory będzie to nasz jedyny środek transportu. Nowe auto, nowe wyzwanie, ciekawe co nas jeszcze dzisiaj spotka...

zula - 2016-07-08 07:48
Szerokiej drogi!

mitrofan
mitrofan - 2016-07-10 23:02
Pani Kasiu,
Jaka niespodzianka! Przygotowuję się do trzeciego wyjazdu do Norwegii. Pomyślałam sobie, zobaczę jakie punkty odwiedzają geoblogowicze. I od razu trafiłam na Pani relację!
Pamiętam nasz pierwszy kontakt. Tyle lat minęło...
Kto by pomyślał, że tyle razy będzie Pani wracać do Norwegii.
Ja - wiek i stan zdrowia - myślałam, że spędzę wakacje popijając kawę w ogrodzie, ale nagle nieoczekiwanie dla siebie i rodziny pomyślałam, że jeszcze ten jeden ostatni raz. Od razu ozdrowiałam. Wszystkie sprawy straciły znaczenie. Każdą wolną chwilę wykorzystuję, by się jak najlepiej przygotować.
Czekam na cd. Pani relacji i serdecznie pozdrawiam. MK

kchrobak28 - 2016-07-15 13:55
Pani Małgosiu,
Jest mi bardzo miło usłyszeć tak wspaniałą nowinę. Ciekawa jestem tylko, czy to będą jakieś nowe miejsca, czy powrót do tych, do których stale można powracać.

Pozdrawiam Panią serdecznie i czekam na relację.