Geoblog.pl    kchrobak28    Podróże    WIELKA NOSTALGIA I POWRÓT DO KRAINY FIORDÓW    Niestety już w kraju

Niestety już w kraju

Polska, Gdynia

Po nocnym dwunastogodzinnym rejsie dopływamy do Gdyni. Nasza przygoda dobiegła końca....

Tegoroczny pobyt w Norwegii możemy zaliczyć do najbardziej udanych. Dzięki ostatniej wyprawie udało nam się poznać i odkryć wiele ciekawych miejsc. Największe wrażenie wywarł na nas błękit oraz potęga lodowca Nigardsbreen, możliwość pierwszej życiowej wspinaczki na Romdastrappa i potęga wodospadu Mardalsfossen. Trudno nie wspomnieć również o bajkowym noclegu na Viki Camping i pobycie w Sande Camping. Jednak najbardziej doceniamy piękną pogodę, z wysokim temperaturami sięgającymi nawet 33 stopni Celsjusza. To właśnie dzięki niej mieliśmy możliwość poznania nowych, nieodkrytych dotychczas zakątków tego pięknego i niezwykłego kraju.
Norwegia cały czas nas zachwyca, pomimo czwartego wyjazdu, nadal chcemy tu wracać.

Po prostu UWIELBIAMY TU BYĆ, LUBIMY TU WRACAĆ I ROZKOSZOWAĆ SIĘ JEJ WYJĄTKOWĄ NATURĄ.

BoRa
BoRa - 2015-12-14 21:04
My też :-), podpisuję się pod Twoimi wyznaniami. Oby się udało tam jeszcze kiedyś pojechać i mieć ładną pogodę.

kchrobak28 - 2015-12-14 21:46
Na przyszły rok planujemy wypad pięciodniowy. Cel główny - Trolltunga!!!!!!!!!!!

mikasz
mikasz - 2015-12-15 20:34
Piękna wyprawa! Kilka miejsc bardzo mnie urzekło, postaram się je odwiedzić następnym razem. Już przeniosłem kilka Waszych niebieskich kropek do swojego road-atlas'u :)

kchrobak28 - 2015-12-15 22:06
Mam wrażenie, że w Norwegii widzieliście o wiele więcej niż my. Czy są jeszcze jakieś miejsca spośród naszych, do których nie dotarliście?
Pozdrawiam

mikasz
mikasz - 2015-12-23 13:50
No pewnie, że są. Przecież my byliśmy w Norwegii tylko raz! Alesund, Romdalstrappa czy jezioro Lovatnet, to na pewno miejsca, do których musimy kiedyś trafić. No i oczywiście Trolltunga, który zepsuła nam pogoda i Lofoty, na które brakło czasu :)